Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги використання методу проектів у навчальному процесі, а саме я усвідомила, що сприяння розвитку навичок мислення високого рівня в учнів є необхідною складовою сучасного процесу навчання.
Проектна робота завжди орієнтована на самостійну діяльність учнів, що передбачає великий обсяг пошукової роботи, інтегрування знань, велику сукупність методів і прийомів.
Склавши орієнтовний план вивчення теми, я звернулась до систематики навчальних цілей за Бенджаміном Блумом, розроблену ним у 1956 році, щоб перевірити чи дійсно мій проект допомагатиме учням розвивати навички мислення 21 століття? Завдання та діяльність мають бути сплановані так, щоб процес навчання був спрямований на зміни у рівнях розумової діяльності. Важливо формувати не просто мислення, а навички мислення 21 столітя.
Комментариев нет:
Отправить комментарий